Prehrana

Reklame za hranu su utjecajnije od roditelja

Objavljeno 10.10.2011.

MSNBC

Journal of Pediatrics je objavio rezultate nove studije po kojima reklame za hranu imaju jači utjecaj na djecu nego njihovi roditelji.
Reklame za hranu su utjecajnije od roditelja
 

Znanstvenici s Texas A&M International University su analizirali reakcije 75 djece u dobi od 3 do 8 godina.

Djeca kojoj su prikazane reklame za pomfrit i slične proizvode su bila sklonija odabrati upravo tu hranu usprkos tome što su ih roditelji poticali na neke zdravije prehrambene izbore.

Utvrđeno je i kako se utjecaj roditelja na djecu povećava ako češće ponavljaju svoje mišljenje o izboru hrane.

 

Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave. Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave.
HQ/MED/17/0046

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(25)
4.8 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.