Prehrana

Prehrana i djelovanje "gena pretilosti"

Objavljeno 12.01.2018.

HealthDay

Zdrava prehrana ima najizraženiji pozitivan učinak na osobe kojima zbog genetskih predispozicija prijeti veći rizik za pretilost, objavio je British Medical Journal.
Prehrana i djelovanje "gena pretilosti"
 

Uz česti unos voća i povrća, pri tome je ključno izbjegavati pretjeranu konzumaciju soli, šećera, alkohola i crvenog mesa.

U istraživanju američkih znanstvenika s Tulane University je sudjelovalo oko 14000 ispitanika.

Istraživači naglašavaju kako je pretilost rezultat djelovanja velikog broja čimbenika, te ni osobe s genima povezanima s pretilošću nisu "osuđene" na višak kilograma.

U novoj studiji je kod ispitanika praćena prehrana i prisutnost 77 inačica gena poznatih po utjecaju na rizik za pretilost.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(4)
5.0 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.