Tjelovježba

Tjelesna aktivnost smanjuje rizik za depresiju

Objavljeno 02.11.2010.

BBC

Osobe koje su redovito tjelesno aktivne u slobodno vrijeme imaju manje izglede za pojavu simptoma depresije i anksioznosti, pokazalo je istraživanje provedeno u Norveškoj.
Tjelesna aktivnost smanjuje rizik za depresiju
 

British Journal of Psychiatry dodaje kako tjelesna aktivnost u sklopu radnog vremena ispitanika nije imala ovakav pozitivan učinak.

Znanstvenici sa sveučilišta u Bergenu i njihovi kolege s londonskog King's Collegea to objašnjavaju razlikama u razini socijalnih interakcija za vrijeme radnog vremena i nakon posla.

Prema podacima prikupljenima od 40000 ispitanika, osobe koje nisu bile aktivne u slobodne vrijeme su imale prosječno dvostruko veći rizik za simptome depresije i anksioznosti.

Znanstvenici napominju kako intenzitet tjelovježbe nije imao utjecaja na rezultate.


Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(28)
4.6 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

Vježbe istezanja

Vježbe istezanja mogu provoditi sve osobe bez obzira na životnu dob.

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.