Tjelovježba

Tjelesna aktivnost i dugovječnost

Objavljeno 05.07.2020.

HealthDay

Osobe koje se pridržavaju preporuka o redovitoj tjelesnoj aktivnosti imaju manji rizik za preuranjenu smrt, utvrđeno je u istraživanju kineskih znanstvenika sa sveučilišta u Jinanu.
Tjelesna aktivnost i dugovječnost
 

Kako piše British Medical Journal, pozitivan učinak na trajanje života je zabilježen kod osoba koje tjedno imaju najmanje 150 minuta tjelesne aktivnosti umjerenog intenziteta ili najmanje 75 minuta intenzivnije aerobne tjelesne aktivnosti.

Znanstvenici su se koristili podacima prikupljenima od gotovo 480000 ispitanika u dobi od 18 do 85 godina.

Sudionici istraživanja su praćeni devet godina, a redovita tjelesna aktivnost je bila povezana s do 40% manjim rizikom za preuranjenu smrt.

Najizraženije smanjenje rizika je zabilježeno glede smrti od bolesti srca, raka, kroničnih bolesti respiratornog trakta, Alzheimerove bolesti i dijabetesa.

Procjenjuje se kako je tjelesna neaktivnost odgovorna za 9% preuranjenih smrti i 6-10% kroničnih nezaraznih bolesti.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(0)
0.0 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

Vježbe istezanja

Vježbe istezanja mogu provoditi sve osobe bez obzira na životnu dob.

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.