Reumatoidni artritis i prehrana
TJEDNI JELOVNIK
Dozvoljena je konzumacija vina i to najviše 1,5 dcl na dan. Svoj dnevni jelovnik možete obogatiti s tri velike žlice maslinova ulja kojima možete začiniti hranu po želji.
Za doručak uzmite mlijeko s najmanjim sadržajem mliječne masti i žlicom meda i u to dodajte zobene pahuljice i popijte čašu prirodnog voćnog soka. Pokušajte izbjegavati proizvode od kukuruznog i pšeničnog brašna. Za međuobrok odaberite voće ili fermentirani mliječni proizvod.
  RUČAK VEČERA
 
PON
riža s rajčicama (70 g); salata od radiča (200 g); ječmeni kruh (60 g); breskve iz kompota; oligomineralna voda
tuna (100 g); kuhana blitva na salatu (100 g), raženi kruh (60 g); čaša crnog vina
UTO
zapečeni kuhani poriluk s vrhnjem (100 g); kuhane pitome šparoge na saltu (150 g); raženi kruh (60 g); sok od ananasa
varivo od koprive i riže s krumpirom (150 g); bijelo meso na žaru (80 g); kuhana brokula za salatu (150 g); tost od riže, čaj od ružmarina
SRI
mozzarelom s rajčicom, tri šnite pršuta; riga i endivija za salatu (150 g); raženi kruh kruh (60 g); sladoled od vanilije s borovnicama
varivo od pasiranog graška i boba s prosom (od 150 g) i kuhani oslić (150 g); zeleni radič (150 g); ječmeni kruh sa sjemenkama buče (60 g); čaša crnog vina
ČET
rižoto s tikvicama (70 g); brokule kuhane na pari za salatu (100 g); kesten-pire; oligomineralna voda
lungić pečen na grill-tavi (100 g); kuhani kupus s peršinom i češnjakom (100 g); raženi kruh (60 g); čaj od lipe
PET
tjestenina od riže s kineskim povrćem (100 g); miješana salata od rajčica i endivije (200 g); čokoladna torta, zeleni čaj
varivo od riže i brokule (100 g); jaje pečeno na teflonskoj tavi s maslinovim uljem; raženi kruh (60 g); čaša bijelog vina
SUB
špageti s umakom pesto (70 g); gljive sa žara (80 g); kuhana cikorija za salatu (200 g); integralni kruh (60 g); dinja u šampanjcu
pileća juha s mesom i rižom; miješana salata od rajčica i endivije (200 g); integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
NED
kuhana posna svinjetina s kupusom (150 g); miješana salata od mrkve, rajčica, zelene salate i rikule (150 g); raženi kruh (60 g); gratinirane smokve, čaša crnog vina
miso-juha s algama i tofuom (150 g); paprike, tikvice i patlidžani sa žara (150 g); rižine pogačice (60 g); čaša sojinog mlijeka
Autorica: Prof. dr. sc. Donatella Verbanac, dipl. ing. medicinske biokemije
Namirnice
Recepti
(27)
4.3 od 5

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.