Mladi

Utjecaj reklama za hranu na djecu

Objavljeno 05.12.2012.

CBC

Pretila djeca su podložnija utjecaju reklama za hranu, sugerira istraživanje američkih znanstvenika s University of Missouri.
Utjecaj reklama za hranu na djecu
 

Podaci o aktivnosti mozga nakon izloženosti reklamama za hranu su uz pomoć uređaja za magnetsku rezonancu prikupljeni od 10 pretile djece i 10 djece normalne tjelesne mase u dobi od 10 do 14 godina.

Pokazalo se kako ove reklame kod pretile djece dovode do znatno veće aktivnosti u dijelovima mozga povezanima s nagrađivanjem, no nemaju utjecaja na dijelove mozga zadužene za kontrolu ponašanja.

Kod djece s normalnom tjelesnom masom reklame za hranu nisu imale ovakav učinak na funkciju mozga, piše Journal of Pediatrics.

Ranija istraživanja su već pokazala kako djeca smatraju ukusnijom hranu serviranu u pakiranju nekog poznatog proizvođača.


Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave. Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave.
HQ/MED/17/0046

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(26)
4.7 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.