Crijevne bakterije i Crohnova bolest

Objavljeno 24.03.2014.

HealthDay

Sastav crijevne flore je kod pacijenata s Crohnovom bolešću znatno drugačiji nego kod zdravih ljudi, piše stručni časopis Cell Host & Microbe.
Crijevne bakterije i Crohnova bolest

Nalazi znanstvenika s MIT-a i Harvarda pokazuju kako osobe oboljele od Crohnove bolesti imaju općenito znatno manje raznoliku crijevnu floru.

Uz to, 6 tipova štetnih bakterija su kod njih znatno prisutniji, dok je smanjena količina 4 tipa bakterija za koje se zna da imaju pozitivan učinak na zdravlje.

Istraživači vjeruju kako će njihovi rezultati olakšati postavljanje dijagnoze Crohnove bolesti te unaprijediti rad na novim tretmanima.

Novi podaci se temelje na testiranjima u koje je bilo uključeno 500 pacijenata s Crohnovom bolešću i 200 ispitanika s crijevnim tegobama, ali bez upale.

Crohnova bolest je upala koja se širi u dublje slojeve stijenke crijeva, a najčešće se javlja rano u životu.

Poremećaj se može razviti u bilo kojem dijelu probavnog sustava, uključujući anus, želudac, jednjak, pa čak i usta.