Crijevne bakterije i dijabetes tipa 2

Objavljeno 04.06.2015.

Daily Mail

Istraživanje provedeno u SAD ukazuje na povezanost prisutnosti bakterija Staphylococcus aureus crijevima i većeg rizika za dijabetes tipa 2.
Crijevne bakterije i dijabetes tipa 2

Znanstvenici s University of Iowa su u testiranjima provedenima na laboratorijskim životinjama utvrdili kako je produžena izloženost toksinima koje proizvode ove bakterije povezana s većim izgledima za razvoj rezistencije na inzulin, stanja koje prethodi dijabetesu.

Uz to, ovi toksini u interakciji sa stanicama masnog tkiva i imunološkim sustavom izazivaju kronične upalne procese.

Već je poznato kako kako pretile osobe imaju veliku količinu bakterije Staphylococcus aureus u crijevima.

Pretilost je jedan od najvažnijih čimbenika rizika za dijabetes tipa 2.

Novi nalazi bi mgli unaprijediti razvoj novih metoda prevencije i liječenja dijabetesa tipa 2, dodaju istraživači.

Procjenjuje se kako dijabetes godišnje odnosi više od 1,5 milijuna života, piše stručni časopis mBio.