Tjelovježba

Tjelesna aktivnost u prevenciji fraktura

Objavljeno 29.10.2019.

HealthDay

Već i lagana tjelesna aktivnost poput šetnje može kod žena starije životne dobi smanjiti rizik za frakture kuka, sugerira istraživanje provedeno u SAD uz sudjelovanje 77000 ispitanica starijih od 50 godina.
Tjelesna aktivnost u prevenciji fraktura
 

Sudionice istraživanja su praćene 14 godina, a rezultate je objavio stručni časopis JAMA Network Open.

Dodatno smanjenje rizika je zabilježeno kod žena sklonijih intenzivnijim tjelesnim aktivnostima.

Istraživači sa State University of New York dodaju kako aktivnosti poput hodanja nemaju veliki utjecaj na gustoću kostiju, no pomažu u jačanju mišića donjeg dijela tijela, agilnosti i sposobnosti održavanja ravnoteže.

Prema podacima za SAD, svake godine se zbog frakture kuka bolnički liječi više od 300000 osoba starijih od 65 godina.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(0)
0.0 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

Vježbe istezanja

Vježbe istezanja mogu provoditi sve osobe bez obzira na životnu dob.

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.