Tjelovježba

Tjelesna aktivnost čuva volumen mozga

Objavljeno 09.03.2020.

HealthDay

Umjerena tjelesna aktivnost pomaže u prevenciji smanjenja volumena mozga kod osoba starije životne dobi, utvrđeno je u istraživanju provedenom na Columbia University u New Yorku.
Tjelesna aktivnost čuva volumen mozga
 

Kod tjelesno aktivnih ispitanika je stanje mozga bilo usporedivo s onim kod četiri godine mlađih osoba, dodaju znanstvenici.

Zaštitni učinak je uočen i kod osoba koje su ranije bile tjelesno aktivne.

U istraživanju su korišteni podaci prikupljeni od 1550 osoba prosječne dobi 75 godina, a tjelesna neaktivnost je bila povezana s prosječno 1,4% manjim volumenom mozga.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(0)
0.0 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

Vježbe istezanja

Vježbe istezanja mogu provoditi sve osobe bez obzira na životnu dob.

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.