Hrvatska gospodarska komora
Cilj kampanje je podizanje svijesti javnosti, osobito trgovaca, ugostitelja i roditelja tinejdžera o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola.
Kampanja se provodi u suradnji s trgovačkim lancima.
U više od 1000 prodavaonica partnera će tijekom listopada biti postavljeni edukativni plakati i naljepnice kampanje koji pozivaju na dosljednu primjenu zakona o zabrani prodaje i posluživanja alkohola maloljetnicima.
U sklopu kampanje sve zainteresirane očekuje i novi prošireni online Vodič za roditelje čiji je cilj osnažiti roditelje u njihovim kompetencijama i pomoći im u borbi s izazovom maloljetničke konzumacije alkohola.
 Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.
	Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.