Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje
AI virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije - 08007979 za obvezno zdravstveno osiguranje i 08007989 za dopunsko zdravstveno osiguranje.
Ta inovacija omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, bez čekanja.
Prednosti HANA-e su značajno smanjenje vremena čekanja na informacije, dostupnost korisničke podrške u bilo koje doba dana, rasterećenje ljudskih operatera te unaprjeđenje korisničkog iskustva u kontaktu s HZZO-om.
HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.
Kontakt centar HZZO-a je uspostavljen 2012. godine, a u njegov je rad kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć.
Djelatnici prosječno obrade oko 400.000 poziva godišnje.