Grad Zagreb
Građanima je na raspolaganju 500 bicikala na 40 stanica, dok će do kraja listopada biti postavljeno ukupno 2.000 bicikala na 180 lokacija, s mogućnošću dodavanja još 1.000 bicikala.
Ugovorena je usluga za razdoblje od četiri godine, a osim nabave i postavljanja bicikala, uključuje razvoj i održavanje aplikacije za korisnike, sustav za operatere i nadzor, te održavanje, koje podrazumijeva brigu o biciklima i osiguravanje dovoljne popunjenosti stanica.
Usluga je dostupna 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.
Ukupna vrijednost ugovora koji obuhvaća navedene usluge iznosi 9,3 milijuna eura plus PDV, odnosno oko 64 eura mjesečno po biciklu.
Sustav je osmišljen kao nadopuna javnom prijevozu, te ima znatno veći broj stanica i bicikala, veću dostupnost i pokrivenost, a u svakom trenutku najmanje 95% bicikala mora biti u funkciji.
Vožnja do pola sata stoji 0,50 eura, dok su pretplate dostupne po cijeni od 5 eura mjesečno ili 30 eura godišnje.
Lokacije stanica raspoređene su uz linije javnog prijevoza, škole, sportske objekte i u gusto naseljenim gradskim četvrtima.
Cilj je da se što manje koriste automobili, što znači manje gužvi, manje emisija stakleničkih plinova, manje zagađenja zraka i manje buke.
Kao što je slučaj i s drugim oblicima javnog prijevoza, usluga Bajs će se sufinancirati iz gradskog proračuna.
Tijekom prve godine sustav će se pratiti, analizirati i proširivati, sukladno potrebama korisnika.