Herpes virus u liječenju raka

Objavljeno 03.08.2010.

BBC

Istraživanje provedeno na londonskom Institute of Cancer Research je pokazalo kako je genetski modificirani virus herpesa moguće upotrijebiti za liječenje raka glave i vrata.
Herpes virus u liječenju raka

Nova je metoda zasad testirana na 17 pacijenata te se pokazalo kako je ovakav virus herpesa u kombinaciji s kemoterapijom i zračenjem pomogao pri uništenju tumora kod gotovo svih ispitanika.

Učinkovitost virusa se temelji na njegovoj sposobnosti ulaska u stanice karcinoma gdje nakon multiplikacije izaziva njihovu smrt, istovremeno izlučujući proteine koji jačaju funkciju imunološkog sustava pacijenata.

Istraživači očekuju da će novi pristup biti od najveće pomoći oboljelima kod kojih se ovaj oblik raka otkrije tek u odmakloj fazi razvoja.

Virus herpesa koji zbog genetskih modifikacija ne može napasti zdrave stanice se također eksperimentalno koristi u liječenju raka kože, piše časopis Clinical Cancer Research.