Salmonela kao pomoć u liječenju raka

Objavljeno 13.08.2010.

Yahoo

Eksperimenti talijanskih i američkih znanstvenika pokazuju kako je tretiranjem tumora bakterijama salmonele moguće potaknuti reakciju imunološkog sustava koja dovodi do uništenja stanica raka.
Salmonela kao pomoć u liječenju raka

Istraživači vjeruju da će njihov rad dovesti do razvoja novih tzv. terapeutskih cjepiva koja mogu ciljano upregnuti imunološki sustav u borbu protiv bolesti koja je već prisutna u organizmu.

Dosadašnja testiranja su provedena na miševima i stanicama humanog karcinoma (melanoma).

Korištene su modificirane bakterije salmonele koje ne mogu izazvati infekciju, nego služe isključivo kao znak upozorenja za imunološki sustav nakon što lociraju stanice tumora, piše časopis Science Translational Medicine.

Prema dosadašnjim rezultatima, novi pristup je bio učinkovit i u prevenciji širenja karcinoma organizmom.