Ostalo

Reklame i prehrana djece

Objavljeno 24.11.2016.

Reuters

Nalazi američkih znanstvenika sugeriraju kako TV reklame mogu utjecati na prehrambene navike već kod djece u dobi od dvije godine.
Reklame i prehrana djece
 

U istraživanju provedenom na Dartmouth College je sudjelovalo 60 djece u dobi od dvije do pet godina.

Prije početka eksperimenta djeca su dobila obrok, a zatim su nekima od njih reproducirane reklame za čips.

Pokazalo se kako djeca koja su vidjela reklame u znatno većem broju slučajeva odabiru upravo reklamirani čips umjesto nekih drugih grickalica, piše stručni časopis Pediatrics.

Uz to, djeca koja su vidjela reklame su prosječno nakon obroka unijela još 127 kalorija, nasuprot prosječnog unosa 97 kalorija kod djece koja nisu vidjela reklame.

Prema podacima prikupljenima u SAD, djeca ove dobi pred televizorom provode tri sata dnevno.

Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave. Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave.
HQ/MED/17/0046

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(16)
4.9 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

Test erektilne funkcije

Ispunite upitnik procjene erektilne funkcije. Test erektilne funkcije Kvaliteta spolnog života jedan je od najvažnijih segmenata kvalitete života muškarca.

IPSS UPITNIK

Ispunite upitnik procjene tegoba mokrenja. IPSS UPITNIK Poremećeno mokrenje često vezuje uz sebe i poremećaje kontinencije te seksualnih funkcija.