Majka i dijete

Izloženost mikrobima i alergije

Objavljeno 21.12.2009.

Reuters

Testiranja provedena na životinjama sugeriraju kako izloženost mikrobima u trudnoći smanjuje rizik za razvoj alergija kod potomstva, objavili su njemački znanstvenici.
Izloženost mikrobima i alergije

Pokazalo se kako izloženost mikrobima dovodi do blage upalne reakcije kod majki koju karakterizira povećana proizvodnja receptora po imenu TLR i citokina, molekula imunološkog sustava.

Journal of Experimental Medicine piše kako su TLR receptori ključni pri prenošenju zaštite od alergija na potomstvo, no još nije utvrđen precizan mehanizam koji to omogućuje.

Neka ranija istraživanja su već pokazala kako djeca odrasla na selu imaju znatno manje izglede za razvoj alergija nego djeca odrasla u gradovima koja su u znatno manjoj mjeri bila izložena bakterijama.

Prema jednoj teoriji, izloženost mikrobima u ranoj fazi života priprema imunološki sustav djeteta na odgovarajući odnos prema alergenima.