Žensko zdravlje

Novi uvid u razvoj raka dojke

Objavljeno 09.10.2009.

Yahoo

Istraživanje provedeno u Kanadi je pokazalo kako tijekom razvoja karcinoma dojke dolazi do genetskih mutacija stanica raka, objavio je časopis Nature.
Novi uvid u razvoj raka dojke

Znanstvenici iz British Columbia Cancer Agency su do ovog otkrića došli analizom DNK žena kod kojih je rak dojke tijekom 9 godina bio u različitim stadijima razvoja.

Pokazalo se kako je na početku studije, u ranoj fazi bolesti bilo prisutno 5 mutacija DNK, a 9 godina kasnije čak 32.

Po riječima istraživača, radi se o prvom dokazu "evolucije" karcinoma koji će olakšati rad na novim terapijama i metodama dijagnoze.

Za potrebe studije je korištena nova tehnologija sekvencioniranja DNK koja je omogućila analizu cijelog genoma karcinoma dojke za samo nekoliko tjedana, uz samo mali dio ranije cijene ovakvih procedura.