Prehrana

TV reklame potiču prejedanje

Objavljeno 06.07.2009.

Yahoo

Gledanje reklama za hranu na televiziji dovodi do povećanja konzumacije hrane i kod djece i kod odraslih, tvrde istraživači s Yale University.
TV reklame potiču prejedanje
 

Niz eksperimenata je pokazao kako kod djece u dobi od 7 do 11 godine ovakve reklame povećava konzumaciju hrane za prosječno 45%, što samo po sebi može dovesti do godišnjeg povećanja tjelesne mase za gotovo 5 kilograma.

Slični su rezultati dobiveni i nakon proučavanja posljedica reklama na odrasle osobe, uz dodatak da su kod njih uočeni izraženiji utjecaji reklama na izbor konzumirane hrane.

Istraživači u stručnom časopisu Health Psychology zaključuju kako TV reklame mogu potaknuti automatsku konzumaciju hrane, bez obzira na glad, te stoga znatno pridonose pandemiji pretilosti.


Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave. Članak odražava medicinske stavove važeće u trenutku objave.
HQ/MED/17/0046

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(32)
4.6 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.